כולנו כהורים מכירים את המצב הזה ואני כותב רק על הנושא הזה מאמרים רבים כי אני יודע שכל משפחה כל זוג הורים או לא זוג נתקל המצבים האלה ובאות לו מחשבות של חוסר ביטחון מסוים או איזו שהיא הרגשה של ספק. אני כותב ונותן את המאמרים האלה בחינם לכל
הורה שמעוניין ללמוד, שמעוניין בלהתפתח, שמבין שהורות זה מקצוע נוסף. וזאת משימה קודש לפחות לטעמי. אחריות כבדה, אבל גם מהנה גם כיפית גם מלאת סיפוק. אז ניגש לתוכן המאמר, אני כותב מאמר זה כתוצאה מהיותי עוסק באימון הורים וכתוצאה מהמקרים בהם
אני נתקל. אני בטוח שיש מצב כל שהוא בתקשורת שלכם עם הילדים, שבא אתם נתקלים באותו מכשול או באותו אתגר: לדוגמא אצלי היה עניין של מקלחות. לפעמים אני או אשתי מבקשים ללכת להתקלח והתגובה הייתה "לא בא לי" עם יללה מעניינת. או שהיינו מבקשים מאחת
והיא הייתה אומרת שהשנייה תהיה ראשונה. אז קודם כל זה גבול מבחינתי ואנחנו רוצים שהמילה שלנו תהיה מילה שאנחנו עומדים מאחריה. אז לשדר אני לא מתכוון לוותר! לשדר בטחון . אגב, בדיוק כמו שאנחנו מאמנים באימון הורים כי הם מריחים אותנו בטון דיבור
שלנו בשפת גוף אם אנחנו במצב של אני הולך לוותר או וואוו הוא רציני היום. האפשרות הראשונה שאני יכול להגיד הזה להגיד את המילים שהוא אומר בדרך כלל ולהמשיך עם מה שאנחנו רוצים שיעשה. ניקח את הדוגמא של הילדות שלי אם בדרך כלל אני מבקש והיא אומרת קודם כל לירון אני אני אומר לה את
ההתנגדות לפני שאני מבקש : אני יודע שאת רוצה שלירון תלך ראשונה למקלחת ואני גם יודע שלא בא לך אבל אני רוצה שתלכי להתקלח כי אני מחר רוצה ללכת מוקדם לעבודה. צרפתי לכם כאן תבנית בדיוק כמו שאני מראה כדי שתוכלו להכניס את ההתנגדות הנפוצה ותוכלו
ליישם זאת כבר היום. אני אתן לכם את המבנה של ההוראה: אני יודע ש_________________________(התנגדות קבועה ) אבל אני רוצה שתלכי כי __________________(ההוראה בטון של הוראה) כי __________________(סיבה ).
ניתן לשנות את המבנה של המשפט בצורה כזאת שתהיה נוחה לכם אבל חשוב לשמור על הצורה הכללית של המבנה. ז"א אפשר להכניס את ההתנגדות אחרי ההוראה. בקיצור שחקו עם זה כאהבת נפשכם, אם משהו לא עובד...נסו דבר אחר :-) זה כל הקסם של ה-NLP.
כאשר אתם לוחצים כאן עכשיו אתם מקבלים מדריך בחינם עם כלים שכל הורה חייב להכיר
כאשר אתם לוחצים כאן עכשיו אתם מקבלים מדריך בחינם עם כלים שכל הורה חייב להכיר